Ko se bo konec tedna v Argentini začela nova sezona svetovnega prvenstva v motokrosu, bo slovenski zvezdnik tega športa Tim Gajser spet v središču pozornosti. Večkratni svetovni prvak je v najožjem krogu favoritov za naslednika Jorgeja Prada, ki v sezoni 2025 ne bo branil lanske lovorike v elitnem razredu MXGP.
Gajser že tako ali tako vselej sodi med tekmovalce, ki krojijo vrh svetovnega prvenstva. V lanski sezoni je bil dolgo v igri za naslov prvaka, kar bi bil zanj peti po letih 2016, 2019, 2020 in 2022 v elitni konkurenci. A je moral priznati premoč španskemu tekmecu Pradu.
“Lansko sezono sem dal na stran. Ni bilo enostavno pozabiti, a je fokus že na letošnji. Veselim se, da se začne, že naslednji teden začnemo v Argentini,” je na nedavnem druženju najboljših motošportnikov v Sloveniji s predstavniki sedme sile v centru varne vožnje AMZS na Vranskem dejal Gajser.
Lani je končal na drugem mestu z 986 točkami, Prado jih je zbral deset več in prvič v karieri postal prvak v MXGP. A naslova letos ne bo branil – pozimi se je preselil v ZDA, kjer je želel nove izzive iskati v tamkajšnjem prvenstvu v superkrosu, a se je hitro poškodoval in predčasno končal sezono.

“Nobeno leto ni enostavno. Letošnja sezona bo dolga, naporna, težka. Prihajajo nova imena, konkurenca je zelo velika. Vsako leto prihajajo mladi iz MX2, potem pa smo tu tisti stalni, ki smo res vsako leto vrhunsko pripravljeni in se borimo za najvišja mesta. Ogromno nas je, ki se bomo borili za posamezne zmage in naslov,” o nič kaj manjši konkurenci tudi brez Prada razmišlja najboljši slovenski dirkač. Kot najbolj nevarnega novinca iz MX2 je izpostavil svetovnega podprvaka Lucasa Coenena.
Gajser je znan po tem, da si pozimi privošči le malo dopusta, saj v tovarniški ekipi Honda že zelo hitro začenjajo priprave za naslednjo sezono, pri čemer ima tudi slovenski as precej veliko vlogo. “Ni veliko počitka. Testiranja se nadaljujejo takoj po končanem pokalu narodov. Potem mogoče kakšen teden, dva malo oddiha. Potem pa konec novembra že priprave na novo sezono, tako da res ni veliko počitka. Treba je trdo delati,” svoj recept potrjuje Gajser.
Precej novosti na motorju je tudi po tehnični plati. Vseh seveda javno ne razkriva, nekaj malega pa le: “Letos smo naredili kar nekaj sprememb, od amortizacije pa tudi zaradi novih pravil, ki zahtevajo spremembe na motorju. Sem zelo zadovoljen, Japonci so motor res dobro pripravili, dobro smo ga stestirali in je pripravljen na začetek sezone.”

Pred sezono je odpeljal dve dirki italijanskega prvenstva, ki sta bili dober test predvsem za novosti na motociklu. “Občutek je dober, tudi sam se dobro počutim. Pripravljen sem,” je dejal Gajser.
Na koledarju letos kot velika novost izstopa avstralska dirka v Darwinu. “Sezona bo zelo dolga, 20 tekem, veliko je klasik, ki so vsako leto. Zadnja tekma je bolj uganka, nekaj novega zame in za večino voznikov. V moji karieri še nisem vozil tam, tudi v Avstraliji še nikoli nisem bil. Se že veselim, spet nekaj novega,” o tej temi pravi Gajser.
In če je večina dirk za dirkače individualna predstava, je drugače pri zadnji v sezoni, pokalu narodov. Na prestižni ekipni tekmi je lani Slovenija osvojila sedmo mesto.
“Pokal narodov je izjema. Motokros je individualen šport, ampak v pokalu narodov pa nastopamo trije najboljši za reprezentanco. Lani smo dosegli zelo dober rezultat, letos je pokal narodov v Ameriki na zelo lepi progi. Če bomo zdravi in v dobro formi, lahko naredimo dober rezultat,” je optimist Gajser.
Vir: STA
Foto: HRC Honda