Kljub temu se obeta nekaj novosti; servisna cona ostaja v Gapu, trasa pa bo precej spremenjena z nekaj povsem novimi “brzinci”. Ostajajo pa tradicionalne nočne preizkušnje, v nedeljo pa se bodo dirkači, resda podnevi, dvakrat lotili tudi zloglasnega prelaza Col de Turini, ki velja za eno najbolj zahtevnih točk svetovnega prvenstva v reliju. Tisti, ki bodo vse pasti uvodne dirke preživeli s celimi dirkalniki, bodo skozi cilj zapeljali pred knežjo palačo v Monaku.
Sebastien Ogier, lanski svetovni prvak (in najboljši še štiri leta pred tem) bo tisti, ki ga bodo tekmeci lovili. Sam pa si bo prizadeval priti do šestega zaporednega naslova svetovnega prvaka, s katerim bi se še nekoliko bolj približal slavnemu rojaku in soimenjaku Sebastienu Loebu. Ta je zbral rekordnih devet naslovov (med letoma 2004 in 2012), Ogier (2013 do 2017) pa je lani ušel štirikratnima prvakoma Fincema Juhi Kankkunenu in Tommiju Mäkinenu.
“Zadovoljen bom samo s šestim naslovom prvaka. Kar bo manj, bo pomenilo neuspeh,” je pred začetkom sezone jasno razkril cilje Francoz, ki sicer živi v Monte Carlu, zato ima prav na prvem reliju sezone ogromno navijačev. “A boj bo hud, najhujši doslej. Šteje pa tudi pot do uspeha,” se izzivov veseli 34-letni dirkač.
Njegovi sotekmovalci v ekipi bodo v tej sezoni mlajši dirkači, ki pa veljajo za velike talente v reliju: Francoz Bryan Bouffier, Valižan Elfyn Evans in Finec Teemu Suuninen.
Thierry Neuville ostaja prvi mož Hyundaia, lani je Belgijec dobil štiri dirke, a ostal brez naslova prvaka, ker je nabral tudi preveč odstopov. Njegovi moštveni sotekmovalci ostajajo Norvežan Andreas Mikkelsen, Španec Dani Sordo in Novozelandec Hayden Paddon.
Citroen je poskrbel za poseben izziv, saj se bo na tri dirke (Mehika, Korzika, Katalonija) za volan njihovega dirkalnika vrnil tudi Loeb, izkušeni dirkač je sicer letos neuspešno skušal priti tudi do zmage na vztrajnostnem reliju Dakar. “Vedno sem imel rad relije na makadamski podlagi. Odločili smo se za te tri relije, čeprav Korzike ne poznam najbolje, mislim pa, da mi bosta Katalonija in Mehika zelo ustrezali,” je dejal Loeb.
V francoski ekipi bodo sicer stalni člani Britanec Kris Meeke, Irec Craig Breen in Katarec Khalid al Qassimi. Največjo zimsko selitev je opravil Tänak, Estonec se je naveličal vloge pomočnika Ogierja in je iz Fordove ekipe presedlal k Toyoti. Tudi tam pa bo imel zahtevne tekmece, saj v ekipi z močnim finskim pridihom ostajata lanska dirkača Esapekka Lappi in izkušeni Jari-Mati Latvala.
Nadaljevanje sezone bo tudi postreglo z zanimivimi postajami, številne med njimi so tudi že postale tradicionalne, kot so Švedska, Finska, Nemčija, Wales … Skupno bo na koledarju 13 dirk, deset v Evropi, trikrat se bodo dirkači in oprema selili na druge celine, dirke bodo v Mehiki, Argentini in Avstraliji, kjer se bo sezona končala 18. novembra.
Foto: Šport TV
Vir: STA