Denar je sveta vladar, tudi športnega. Nogomet ni nobena izjema, kvečjemu je prav nogomet najbolj izpostavljen donosnim sponzorskim pogodbam, ki klubom nosijo več milijonske dobičke. Zanimivo ponudbo je pred dnevi prejel ruski Zenit iz Sankt Peterburga.
Kljub temu, da denarja nikoli ni preveč in da vsak dosežen dogovor s pokroviteljem prinaša možnost za nove nakupe ali izboljšanje infrastrukture, pa je kdaj potrebno reči tudi ne. Prav to so storili odgovorni pri Zenitu, ko je na njihov račun prišla zanimiva ponudba verige s hitro prehrano Burger King.
Ruski novinarji so namreč prišli do informacije, da je ameriško podjetje klubu ponudilo kar 6,8 milijona evrov, da se klub preimenuje v Zenit Burger King.
Zenit, ki je pred meseci za astronomsko vsoto na Kitajsko prodal prvega zvezdnika Hulka, bo letos nastopal v skupinskem delu lige Evropa, kar je bilo za navijače kar precejšnje razočaranje, saj so se v zadnjih letih navadili, da njihovi ljubljenci nastopajo v bolj prestižni ligi prvakov.
Kljub temu, da so ostali brez lige prvakov in s tem zajetnega kupčka denarja, pa so se odgovorni pri Zenitu odločili, da pri nekaterih ponudbah denar pač ne igra nobene vloge. Kdo ve, mogoče pa najvišji predstavniki kluba niso ljubitelji hamburgerjev…
Foto: Šport TV