Nemška nogometna zveza (DFB) se je odločila, da v prihodnje svoje reprezentance ne bo več aktivno oglaševala pod njenim zdajšnjim tržnim imenom ‘’Die Mannschaft’’. Uradni nadimek nemške moške članske reprezentance sicer v prevodu pomeni ''moštvo''.
Končna odločitev v zvezi z nadimkom je bila na seji nadzornega sveta in skupščine delničarjev soglasno sprejeta v četrtek. Razlog za ta korak se skriva v temeljiti analizi blagovne znamke, ki je v veljavo vstopila leta 2015. Kot so ugotovili v zvezi, so od tedaj do danes zaznali povečano zanimanje za nemško člansko izbrano vrsto in naraščajočo priljubljenost. Kljub temu do nadaljnje rabe imena ‘’Die Mannschaft’’ niso bili enotni.
‘’Rabo blagovne znamke ‘Die Mannschaft’ smo temeljito preučili in o njej obširno razpravljali. Mnenja se ne razlikujejo le med oboževalci, temveč tudi med člani DFB-ja. To odraža jasen znak polarizacije imena, ki naj bi nas vse združeval,’’ je odločitev komentiral predsednik nadzornega odbora DFB-ja Alexander Wehrle.
“Ekipa Hansija Flicka je od vseh nas. Vsak jo lahko poimenuje, kakor jo želi. Obenem niti ni pomembno, kako jo poimenujemo. Tisto, kar šteje, je kaj ta ekipa predstavlja. Glede tega smo se strinjali vsi v zvezi. Imamo navdihujočo člansko reprezentanco, ki ima še naprej ogromen potencial,’’ še zaključi Wehrle.
Foto: AP Photo/Pavel Golovkin via Guliver