Barcelona in Real Madrid svojega derbija v prihodnje ne bosta smela oglaševati kot El Clasico. Po poročanju španskega medija Relevo je španski urad za patente in blagovne znamke razsodil, da nobeden od klubov ne more uporabljati imena za trženje tekem.
Do te odločitve je prišlo po tem, ko je urad zavrnil prošnjo Reala za blagovno znamko El Clasico. Razlog za odločitev je dejstvo, da je bil predlog kraljevskega kluba preveč podoben blagovni znamki, ki jo uporablja La Liga “ElClásico”.
Po poročanju Forbesa španski urad za patente in blagovne znamke meni, da je El Clasico “že znan in dovolj uveljavljen”. Prav tako obstajajo pomisleki, da bi lahko poudarek na El Clasicu pod vprašaj postavil ugled španske lige.
Oba kluba morata takoj prenehati uporabljati izraz in ga odstraniti iz marketinških materialov. Blaugrana in beli balet imata mesec časa, da se na odločitev pritožita, a če je pritožba zavrnjena, bo to velik udarec za oba kluba.
Čas sodbe ne ustreza nobenem izmed klubov. Njuni odnosi z vodstvom španskega prvenstva niso najboljši. Že nekaj let je težava superliga, ki jo še naprej podpirata oba kluba. Barcelona se zadnji dve leti aktivno bori proti ligi in njenim finančnim omejitvam. Real je, na drugi strani zaostril odnose po rasističnih napadih na Viniciusa Jr., saj predsednik La Lige Javier Tebas ni želel priznati, da ima špansko prvenstvo težavo z rasizmom.
Foto: AP Photo/Joan Monfort via Guliver Images